Autor |
Wiadomość |
D |
|
Temat postu:
Wysłany: 17-03-2006 - 17:47
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 18-10-2003
Status: Offline
|
|
Vampire Hunter D: Bloodlust
Akira
NGE
jak dla mnie TOP3 Anime |
|
|
|
|
|
sakura_89 |
|
Temat postu:
Wysłany: 18-03-2006 - 00:58
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 18-02-2006
Status: Offline
|
|
i kolejny raz zmieniam zdanie:
1. Full Metal Alchemist
2. Naruto
3. Wolf's Rain
4. Hellsing |
_________________ "Pepole cannot gain anything without sacrificing something. You must present something of equal value to gain something."
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 18-03-2006 - 10:51
|
|
Czytelnik
Dołączył/a: 26-11-2005
|
|
X (seria TV)
X The Movie
Utena. The Adolescence
Elfenlied
Ranma 1/2 - zdecydowanie Ĺwietna
Tsubasa Reservoir Chronicles - trochÄ wadliwe, ale fajne i tak
Ebichu
Hello Kitty xD
Lady Oscar
Mila (czy Pojedynek anioĹĂłw, jakoĹ tak)
PszczĂłĹka Maja
Lady Lady
Gravitation
Tajemnicze, zĹote miasta
Annette
Mahoromatic
Scrapped Princess
Spirited Away- W krainie bogĂłw
KsiÄĹźniczka Mononoke
Lesson XX
Bittersweet Fools
Full Metal Alchemist
Tokyo Babylon - oavki |
|
|
|
|
|
Erynie |
|
Temat postu:
Wysłany: 19-03-2006 - 17:10
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 11-03-2006
Status: Offline
|
|
Nie widziaĹam wszystkich anime, ale z tych co przeszĹy mi przez Ĺapki, to sÄ
dzÄ, Ĺźe:
- Wolf's Rain - (wspaniaĹa klimatyczna muzyka i grafika na wysokim poziomie, takÄ
jakÄ
lubiÄ)
- Witch Hunter Robin - (coĹ wspaniaĹego i ten Opening, jak wyĹźej…)
- Gravitation - (Yuki rzÄ
dzi! Kocham tego wrednego pisarza)
- .hack//SIGN - (rĂłwnieĹź niesamowite anime, i bardzo barwne, ciekawa tematyka, polecam)
- Angel's Egg - To anime skradĹo mi serce i nie che oddaÄ. Nie jest proste, ale piekne.
Moje typy. Z pewnoĹciÄ
widzieliĹcie juĹź je. |
_________________ http://erynie.iserv.pl - Forum Literackie - twĂłrczoĹÄ wĹasna i Fan Fiction!
Otwarcie, zapraszam do rejestracji!!!
|
|
|
|
|
ConRed |
|
Temat postu:
Wysłany: 21-03-2006 - 15:39
|
|
Czytelnik
Dołączył/a: 06-01-2006
Skąd: Trzeci karton od lewej
Status: Offline
|
|
znacie moĹźe anime podobne do elfen lied?? znaczy siÄ Ĺźeby byĹy elementy gore i ciekawa fabuĹa.
KiedyĹ czytaĹem mange o takim samuraju co to miaĹ zabiÄ iluĹ tam zĹych typĂłw i w pierwszym tomie walczyĹ
z goĹciem co miaĹ na ramionach gĹowy swoich Ĺźon. nie pamiÄtam tytuĹu i nie wiem czy takie anime wogĂłle jest, jak ktoĹ wie albo zna inne anime w takim stylu to byĹbym wdziÄczny. |
|
|
|
|
|
Thondor |
|
Temat postu:
Wysłany: 21-03-2006 - 16:50
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 25-10-2005
Skąd: Bydgoszcz
Status: Offline
|
|
Chodzi o Miecz nieĹmiertelnego ? |
_________________ Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them?
|
|
|
|
|
Kelly |
|
Temat postu:
Wysłany: 22-03-2006 - 08:20
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 22-02-2003
Skąd: WrocĹaw
Status: Offline
|
|
1. Stare dobre Kimagure Orange Road – miĹa komedyjka, 48 odcinkĂłw 8 OAVek plus dwa filmy, poczÄ
tek 1989. Cykl opowiada o pewnej rodzinie psionikĂłw mieszkajÄ
cej w przeciÄtnym japoĹskim mieĹcie, natomiast osiÄ
fabuĹy jest miĹosny trĂłjkÄ
t: on jeden plus dwie one. SpoĹrĂłd tych dwĂłch onych jest moja ulubiona postaÄ anime Ayukawa Madoka. Jeden z nielicznych przykĹadĂłw anime lepszego od mangi. Ĺadnie rysowane, ciekawa akcja, Ĺwietna muzyka. Czegóş chcieÄ wiÄcej?
2. Shingetsutan Tsukihime – nie lubiÄ wampirĂłw i wiÄkszoĹÄ filmĂłw typu Hellsing nudziĹa mnie. JednakĹźe Tsukihime jest czymĹ zupeĹnie innym. To wspaniaĹe poĹÄ
czenie grozy i romansu, a Arucreid jest po prostu genialna postaciÄ
. JakieĹź ma piÄkne wejĹcie, kiedy zwraca siÄ na samym poczÄ
tku do gĹĂłwnej postaci mÄskiej:
- PamiÄtasz mnie?
- Nie?
- Hm, przecieĹź zabiĹeĹ mnie wczoraj. PociÄ
ĹeĹ moje ciaĹo na 17 kawaĹkĂłw.
Kreska, akcja, postacie, jednym sĹowem, szkoda, ze tylko 12 odcinkĂłw.
3. Shuffle – zdecydowanie najlepsza produkcja spoĹrĂłd ostatnich (obok Karin, jednakĹźe Karin jeszcze siÄ nie skoĹczyĹo, wiÄc trudno wyrokowaÄ). Komedia, ktĂłra powoli przestawia siÄ na tory coraz powaĹźniejsze. Rzadki przykĹad anime, ktĂłre z kaĹźdym odcinkiem staje siÄ lepsze. 24 odcinki.
4. Mahoromatic – dwie serie, jedna 12, druga 14 odcinkĂłw plus kilka speciali. OpowieĹÄ o dziewczynie cyborgu bojowym, ktĂłra pracowaĹa jako sĹuĹźÄ
ca u pewnego chĹopaka. PoczÄ
tek komediowy, koĹcĂłwka action poĹÄ
czona z romansem i dramatem.
5. Elfen Lied – 12 odcinkĂłw + 1 dodatkowy. NaprawdÄ Ĺwietna seria: action, gore, science fiction plus sporo psychologii. Film dla osĂłb, ktĂłre potrafiÄ
dostrzec coĹ wiÄcej niĹź goliznÄ i tryskajÄ
cÄ
krew.
6. Mahou Senshi Riui – 24 odcinki wspaniaĹego komediowego fantasy. CoĹ w stylu Slayers, tylko o niebo lepsze.
7. Ganz – 26 odcinkĂłw Ĺwietnego thrillera. Kreska, akcja i doĹÄ egoistyczny gĹĂłwny bohater. Sporo krwi, ale naprawdÄ bardzo dobry pomysĹ oraz Ĺwietna fabuĹa.
8. seria: Crest of the Stars, Banner of the Stars, Banner of the Stars II – sympatyczny action z dodatkiem romansu w scenerii science fiction. Najlepsze bitwy kosmiczne, jakie kiedykolwiek widziaĹem w anime. Nie tylko sensownie pokazane, ale takĹźe bardzo realistycznie, bez udziwnieĹ, upiÄkszeĹ, bez nagĹych, niczym nie wytĹumaczonych zwrotĂłw. TakĹźe niezĹy zestaw postaci naprawdÄ nieĹşle pokazanych pod wzglÄdem psychologii.
9. Full Metal Panic – pierwsza seria, 24 odcinki, action plus komedia.
10. Ninja Scroll – ech, chyba najlepszy film anime (seria sĹabsza) o samurajach, jaki znam |
|
|
|
|
|
kuririn |
|
Temat postu:
Wysłany: 24-03-2006 - 22:07
|
|
Czytelnik
Dołączył/a: 12-03-2006
Status: Offline
|
|
1-One Piece super gagi orginalny klimat
2-Bleach
3-MAR
4-Dragon Ball
5-Heat Guy J |
|
|
|
|
|
Walker-kun |
|
Temat postu:
Wysłany: 25-03-2006 - 19:52
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 25-03-2006
Status: Offline
|
|
WidziaĹem na razie malo, ale nic u mnie chyba nie pobije Ranma 1/2. |
_________________ Fighter: GODDAMN! Cleric: *casts Bestow Curse*
Nobody expects Alucard
"Show the no Fear, show them no Pain..."
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25-03-2006 - 22:23
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 14-06-2005
|
|
tak jest!
jestem tego samego zdania
trzy wiaderka coli dla tego pana |
_________________
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26-03-2006 - 15:13
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 15-10-2005
|
|
WpadĹ swĂłj na swego....^_^" |
_________________ ZrĂłb mi jakÄ
Ĺ krzywdÄ!
|
|
|
|
|
Walker-kun |
|
Temat postu:
Wysłany: 26-03-2006 - 17:15
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 25-03-2006
Status: Offline
|
|
@ Ranko: O ile mi wiadomo tym mianem okreĹla siÄ Ranme-chan z odcinka "Am I.... Pretty? Ranma's declaration of womanhood", prawda? IMO kandydat do Best Odcinek Ever. Ale caĹy sezon 3 jest wybitny
EDIT: o.k., napisaĹem przecieĹź NIE ZAUWAĹťYĹEM, nie? Jestem Ĺlepy i tyle :p |
_________________ Fighter: GODDAMN! Cleric: *casts Bestow Curse*
Nobody expects Alucard
"Show the no Fear, show them no Pain..."
Ostatnio zmieniony przez Walker-kun dnia 26-03-2006 - 17:56, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
Thondor |
|
Temat postu:
Wysłany: 26-03-2006 - 17:25
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 25-10-2005
Skąd: Bydgoszcz
Status: Offline
|
|
|
|
|
dziemian_rec |
|
Temat postu:
Wysłany: 10-04-2006 - 17:43
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 05-04-2006
Status: Offline
|
|
Nior
Trinity blood
Cowboy Bebop
znacie moĹźe jakieĹ inne dobre anime o podobnym klimacie i tematyce co te ??
no i DB RULEZ |
_________________ CRUSNIK 02
|
|
|
|
|
sakura_89 |
|
Temat postu:
Wysłany: 10-04-2006 - 18:33
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 18-02-2006
Status: Offline
|
|
help me! oooouuu moje oczy dobra Ĺźeby nie byĹo Ĺźe siÄ czepiam, ale dostaĹam piÄ
tkÄ z chemii i mam dobry dzieĹ |
_________________ "Pepole cannot gain anything without sacrificing something. You must present something of equal value to gain something."
|
|
|
|
|
|