Autor |
Wiadomość |
Komandofoka |
|
Temat postu:
Wysłany: 22-02-2007 - 22:08
|
|
Debiutant
Dołączył/a: 29-06-2006
Status: Offline
|
|
Melancholy of Haruhi Suzumiya - to anime miaĹźdĹźy, szkoda Ĺźe taka krĂłtka seria |
|
|
|
|
|
kate |
|
Temat postu:
Wysłany: 23-02-2007 - 13:56
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 25-12-2005
Status: Offline
|
|
MiaĹźdĹźÄ
co gĹupkowate jest Puni Puni Poemi ma tylko dwa odcinki, ale to seryjnie anime dla odwaĹźnych |
_________________ taaaa....moje Ĺźycie jest totalnie bezstresowe -_-'
|
|
|
|
|
pawel_322 |
|
Temat postu:
Wysłany: 27-02-2007 - 17:07
|
|
Czytelnik
Dołączył/a: 11-07-2006
Status: Offline
|
|
Najlepsze anime to oczywiĹcie Scrapped Princess.
Bardzo przyjemnie siÄ to oglÄ
da i w ogĂłle nie byĹo nudne.
Wszystko praktycznie w tym anime jest wspaniaĹe. |
|
|
|
|
|
Hidekii |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-03-2007 - 17:10
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 01-03-2007
Status: Offline
|
|
Kolejnosc przypadkowa:
-Elfen Lied
-Full Metal Alchemist
-Yamato Nadeshiko Shichi Henge
-Chobits
-FLCL
-Naruciak oczywiscie ;p
-Air
-Ghost in the Shell
jezeli chodzi o hAnime to(skromnie):
-Immoral Sisters (Ai Shimai) |
|
|
|
|
|
kate |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-03-2007 - 17:17
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 25-12-2005
Status: Offline
|
|
moja lista wyglÄ
daĹaby jakoĹ tak (+/- oczywiĹcie ) i teĹź kolejnoĹÄ przypadkowa:
angel tail
elfen lied
pretear
shingetsutan tsukihime
angelic layer
fruits basket
midori no hibi
jest ich jeszcze o wiele wiÄcej, ale te myĹlÄ, Ĺźe mi najbardziej zapadĹy w pamiÄci |
_________________ taaaa....moje Ĺźycie jest totalnie bezstresowe -_-'
|
|
|
|
|
Xantor |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-03-2007 - 20:02
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 25-02-2007
Status: Offline
|
|
|
|
|
Joshua |
|
Temat postu:
Wysłany: 01-03-2007 - 20:05
|
|
Elita forum
Dołączył/a: 24-10-2005
Status: Offline
|
|
JakieĹ uzasadnienie? Bo moĹźe chÄtnie bym obejĹźaĹ, ale nie wiem czego mogÄ siÄ spodziewaÄ. |
_________________
|
|
|
|
|
kate |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-03-2007 - 11:28
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 25-12-2005
Status: Offline
|
|
mnie jakoĹ tak NGE nie wkrÄciĹo, ale EoE owszem, spodobaĹo mi siÄ |
_________________ taaaa....moje Ĺźycie jest totalnie bezstresowe -_-'
|
|
|
|
|
Kamal |
|
Temat postu:
Wysłany: 02-03-2007 - 23:49
|
|
Czytelnik
Dołączył/a: 08-10-2006
Skąd: WrocĹaw
Status: Offline
|
|
Joshua napisał/a: JakieĹ uzasadnienie? Bo moĹźe chÄtnie bym obejĹźaĹ, ale nie wiem czego mogÄ siÄ spodziewaÄ.
Opisy wiÄkszoĹci wymienianych anime moĹźna znaleĹşÄ na Tanuki-Anime.
Mnie osobiĹcie oglÄ
danie NGE zmÄczyĹo. A EoE to skrĂłt od jakiego tytuĹu? (bo jakoĹ nie mogÄ skojarzyÄ w tej chwili). |
_________________
~15.02.2007~ - data, na ktĂłrÄ
wielu czekaĹo... -> Naruto: Shippuuden!!!
しのび
|
|
|
|
|
pawel_322 |
|
Temat postu:
Wysłany: 03-03-2007 - 08:01
|
|
Czytelnik
Dołączył/a: 11-07-2006
Status: Offline
|
|
Film kinowy evangelion.
A poza tym NGE to chyba najbardziej wciÄ
gajÄ
ce anime jakie powstaĹo i najlepsze.
Absolutnie nic w nim nie byĹo nudne.MoĹźna powiedzieÄ Ĺźe anime bez wad.
Jakby siÄ kierowaÄ gĹupimi recenzjami na Tanuki czy gdzie indziej to bym musiaĹ wielu dobrych anime nie obejrzeÄ. |
|
|
|
|
|
Joshua |
|
Temat postu:
Wysłany: 03-03-2007 - 09:18
|
|
Elita forum
Dołączył/a: 24-10-2005
Status: Offline
|
|
Skoro o filmach kinowych mowa-To klasycznie Karas i Appleseed. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 03-03-2007 - 09:36
|
|
Moderator
Dołączył/a: 14-09-2005
|
|
Wczoraj skoĹczyĹem oglÄ
daÄ Karasa: miodzio |
_________________
|
|
|
|
|
Xantor |
|
Temat postu:
Wysłany: 03-03-2007 - 22:32
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 25-02-2007
Status: Offline
|
|
Evangelion ma jednÄ
wadÄ- obejĹźaĹem wszystkie odcinki, a nowe nie powstajÄ
|
|
|
|
|
|
kate |
|
Temat postu:
Wysłany: 28-03-2007 - 18:23
|
|
MĹodsza elita forum
Dołączył/a: 25-12-2005
Status: Offline
|
|
Klasyki filmowe??
hmm, Gits, Tonari no Totoro i koniecznie Hotaru No Haka (na tym filmie to nawet moja matka wymiÄkĹa ) |
_________________ taaaa....moje Ĺźycie jest totalnie bezstresowe -_-'
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 28-03-2007 - 19:11
|
|
Nowicjusz
Dołączył/a: 28-03-2007
|
|
U mnie pojawiÄ
sie 3 tytuĹy
- Mononoke Hime ->magia co tu mowic
- Neon genesis evangelion ->chyba nie bedzie nigdy nic lepszego
-Elfien lied-> psychodeliczny klimat a ja takie lubie
Znaczy jest ich caĹa masa wiecej moĹźna by wymieniaÄ rodzajami np. echhi ,romans itp . . . itp . , ale te 3 mnie zmiarzdzyĹy i moze dlatego |
|
|
|
|
|
|