Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
TIGRAOffline
Temat postu: "Wojna Światów"  PostWysłany: 16-07-2005 - 12:00
Moderator
Moderator


Dołączył/a: 16-08-2003

Skąd: Odchłań duszy

Status: Offline
Otóż miałam ostatnio możliwośc wyjścia do kina /a dawno nie byłama, chyba z tydzień ></, tak więc siłą rzeczy "napaliłam się" na tenże film...
I to był błąd!!!
Niewybaczalny...!!!
Jeśli ktoś czytał książkę, bądź dotarł do połowy to niech ją spokojnie doczyta ale nie na siłę Smile


Spoiler:

Dużo hałasu, zniszczone miasta /armagedon, a przecież to tylko kosmici, którzy chcieli urzyźnić nasza planetkę/, facet, który nie wie co robi i moja ulubiona scena:
Dziewczyna nuci sobie pioseneczkę z zasłoniętymi uszami a tatuś idzie zarąbać obok w pokoju pana, który za dużo krzyczy.../rozbrajające/.
Powinni temu dać rangę komedii, bo osoby, które z nami miały przyjemność delektowania się tym "dziełem" ryczały ze śmiechu...

_________________
Każdy ma gorszy dzień...
Mój trwa od roku...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
chiiOffline
Temat postu: "Wojna Światów"  PostWysłany: 16-07-2005 - 12:20
Pisarz
Pisarz


Dołączył/a: 01-05-2005



Status: Offline
Heh..to jest aż tak źle? XD słyszałam że film nienajlepszy, ale mimo to chcialam go zobaczyc ale teraz chyba zrezygnuje XD

_________________

****
"Chitty chitty baby
When your nose is in the nitty gritty
Life could be a little sweet
But life could be a little shitty "
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
jaczak
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 16-07-2005 - 13:38
Moderator
Moderator


Dołączył/a: 08-06-2003



TIGRA napisał/a:

Jeśli ktoś czytał książkę, bądź dotarł do połowy to niech ją spokojnie doczyta ale nie na siłę Smile


słowo harcerza, Wink

_________________
hope you never grow old
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
IggIOffline
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 16-07-2005 - 13:41
Elita forum
Elita forum


Dołączył/a: 30-09-2002

Skąd: Don'tgonearthe Castle!

Status: Offline
Dzięki bogu za znajomych w akademiku...
Oszczędziłem sobie kasy, a Nice rozczarowania że zabiore ją na fajny film... Wink

_________________
Usunięto obrazki - złamanie regulaminu
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
TIGRAOffline
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 16-07-2005 - 15:25
Moderator
Moderator


Dołączył/a: 16-08-2003

Skąd: Odchłań duszy

Status: Offline
Dawno tak spapranego filmu nie widziałam- efekty niszczenia miast i zdjęcia wyszły jeszcze w miare przekonywująco. Byliśmy w Arkadii a tam nagłośnienie daje się dobitnie "odczuć", po 10 min miała ochotę wyjść, albo chwycić pilota i ściszyć głos =='

_________________
Każdy ma gorszy dzień...
Mój trwa od roku...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
MikeOffline
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 16-07-2005 - 21:10
Elita forum
Elita forum


Dołączył/a: 07-01-2005



Status: Offline
A ja i tak pójdę! ;-P Jako hard-core'owy fan takich kiczów, jak Gozilla (made in USA) oraz "Żołnierze kosmosu", temat inwazji stworów przerabialem w tę i z powrotem, i nadal mi się podoba. Wink D-Day: w ten wtorek. Pójdę, obejrzę, i, eee, skrytykuję! XD Wasze opinie, nie film, rzecz jasna. ;-P

_________________
Smile or Die!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
nika
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 17-07-2005 - 00:16
Moderator
Moderator


Dołączył/a: 26-08-2002

Skąd: Warszawa

mój brat ogladał i stwierdzil, że jako film katastroficzny jest fajny i dobrze zrobiony - niezłe efekty; ja podziękuję - jakoś ten temat mnie nie wciąga
Mike tylko mi nie mów, że oglądałeś dzis film "Marsjanie atakują"

_________________
gdyby ktoś przypadkiem chciał czegoś od mnie to mailem proszę - niestety raczej nie będzie mnie już więcej na forum
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
MikeOffline
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 17-07-2005 - 00:20
Elita forum
Elita forum


Dołączył/a: 07-01-2005



Status: Offline
Dzis oglądałem Billego Kida, ale tak, MA widziałem przy innej okazji Wink Warto, ale przede wszystkim dla Natalie Portman. ^_^

A... "Pojutrze" znacie? Smile

_________________
Smile or Die!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
nika
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 17-07-2005 - 00:24
Moderator
Moderator


Dołączył/a: 26-08-2002

Skąd: Warszawa

Natalie jest śliczna, ale ja wolałam Johnnego Deppa i czekoladę, choć wolałam go jako pirata; chciałam zobaczyć Pojutrze, ale jakoś mi nie wyszło - to to z gigantyczną powodzią?

_________________
gdyby ktoś przypadkiem chciał czegoś od mnie to mailem proszę - niestety raczej nie będzie mnie już więcej na forum
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
MikeOffline
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 17-07-2005 - 01:16
Elita forum
Elita forum


Dołączył/a: 07-01-2005



Status: Offline
Tak... 95% ludzi uważa to za kicz, ale mi się bardzo, bardzo podobało... ^_^ Chcecie link do recenzji?

_________________
Smile or Die!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Brush
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 18-07-2005 - 20:54
Moderator
Moderator


Dołączył/a: 11-10-2002



IggI napisał/a:
Dzięki bogu za znajomych w akademiku...
Oszczędziłem sobie kasy, a Nice rozczarowania że zabiore ją na fajny film... Wink

Dzięki bogu za znajomych w internecie. Oszczędziłem sobie kasy. Ale ciekawa wersja mi się trafiła Napisy i podpisy pisane po rusku Wink Dobrze że reszta jest normalna
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
IggIOffline
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 18-07-2005 - 21:13
Elita forum
Elita forum


Dołączył/a: 30-09-2002

Skąd: Don'tgonearthe Castle!

Status: Offline
Poważnie? W mojej był tylko tytuł w tym języku... kurcze, moze wersja mutuje przechodząc z kompa na kompa... Pewnie zaraz w akademiku, jak się spytam, to mi powiedzą: "Po rusku? Jak to? U nas było po hiszpańsku"

_________________
Usunięto obrazki - złamanie regulaminu
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Brush
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 18-07-2005 - 21:18
Moderator
Moderator


Dołączył/a: 11-10-2002



Nie no. Może się rozpędziłem. Chodziło mi o te napisy w czołówce.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
MagnusOffline
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 19-07-2005 - 04:44
Moderator
Moderator


Dołączył/a: 21-10-2002



Status: Offline
ten film to taka typowa rozpierducha (to słowo poniekąd pasuje najlepiej) z zerową fabułą bo fabuła tutaj to dwa watki nie do końca rozwiniete....

byłem bo wjazd kosztował mnie 4 złote ale jak bym zapłacił za 2 bilety normalną cene to bym przeklinał Wink

_________________
Mój "mały" internetowy spis komiksów
My DA
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
MikeOffline
Temat postu: Re: "Wojna Światów"  PostWysłany: 19-07-2005 - 12:47
Elita forum
Elita forum


Dołączył/a: 07-01-2005



Status: Offline
Na... rze.. ka... cie... Smile Kasa z Waszych biletów wspiera sojuszniczy wysiłek wojenny w Iraku i Afganistanie. Oglądajac film, przyczyniacie się do rozwoju bezpieczenstwa, pokoju i demokracji na świecie. Jeszcze DZIS idzcie obejrzec jeszcze raz!

_________________
Smile or Die!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie GMT - 12 Godzin
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Powered by PNphpBB2 © 2003-2007 The PNphpBB Group
Credits